You are currently viewing שידות לחדרי הבית השונים

שידות לחדרי הבית השונים

איך לבחור שידות לחדרי הבית השונים?

לפעמים, דווקא הריהוט המשלים, הוא מה שמכתיב את הנראות של החדרים בבית. בעוד ששידות החתלה דורשות תקן מוגדר של בטיחות והרכבה, שידות לחדרי הבית אינן מצריכות דבר שכזה. אז כיצד בוחרים שידות לחדרי הבית מבלי לשבור קופות חיסכון?

אז מה חשוב לזכור כאשר מחפשים אחר שידות לבית? חוץ מהנושא של מחיר השידה, חשוב לזכור שישנן שידות עם טריקה שקטה, שידות מעץ אלון דחוס, שידות החתלה עם פתיחה אינטגרלית, חלוקות פרטיות של אחסון ועוד. אם אתם מתכננים לרכוש שידת החתלה, כדאי לזכור שהשידה גם יכולה לשמש אתכם לצרכים שונים של אחסון כללי, גם כאשר כבר לא יהיה צורך לחתל את התינוק שגדל. אז אילו סוגים של שידות כדאי לבחור לבית תוך התחשבות בעיצוב הכללי?

עיצוב הבית ושידות מעוצבות לחדרים

אם אתם מרגישים שעיצוב הבית כבר עייף קצת ואתם מעוניינים להתחדש, כדאי לפעמים להתחיל בשידות הבית. ישנן שידות מעצים דחוסים מאוד, שידות קלות משקל, שידות במראה וינטג’ (עיצוב קלאסי ועתיק) ועוד. בין אם אתם מתכננים לרכוש שידות אחסון או שידות החתלה לחדרי הבית, כדאי תמיד לקחת בחשבון את נושא הגובה שלכם ואת גובה השלדה.

אתם לא יכולים לבחור שידות מאוד נמוכות, מפני שאתם עשויים לפגוע בגבכם בחלוף הזמן. אם אתם מכורים למראה הקלאסי, אתם יכולים לבחור שידות מעצים דחוסים, אך קחו בחשבון ששידות אלו הן כמובן יקרות יותר.

שידות לבית מבלי להשתולל בתקציב

בעוד שלפעמים אנשים בטוחים שיש להשתמש בתקציבים מאוד גבוהים בכדי לעצב את הבית, ההיפך הוא הנכון. בתקציבים שפויים למדיי, תוכלו לרכוש שידות אחסון לבית מסוגים שונים, חלקן גם שידות המיועדות לאחסון ציוד מרובה.

ישנן כונניות אחסון במחירים אטרקטיביים, שידות 4 מגירות, קומודה רחבה עם 4 מגירות ועוד. לרוב, שידות האחסון יספקו עבורכם מענה של אחסון מצעים, צעצועים, ציוד קל ועוד.

בחירת שידה לבית

בשונה משידות “רגילות” לחדרי הבית, שידות החתלה דורשות שמת דגש רב על חומרי הגלם של השידה, מפני שיש צורך לעמוד בתקן הנדרש. התקן הישראלי והאירופאי דורש יציבות מוחלטת של שידת ההחתלה, התקנה של מעקה בטיחות ועוד.

נוסף על כך שיש לעמוד בתקן עבור שידות החתלה, אנשים בדרך כלל יעדיפו להתאים את שידת ההחתלה לעיצוב החדר או עיצוב הבית. שידות החתלה כמובן תמיד יכללו מגירות אחסון בנפחים שונים, כך שלמעשה שידות החתלה הן פתרון אחסון פנטסטי.

 

 

×

עגלת קניות