You are currently viewing ריהוט לזוגות צעירים – ריהוט לבית במחיר שפוי

ריהוט לזוגות צעירים – ריהוט לבית במחיר שפוי

ריהוט לזוגות צעירים – ריהוט חדשני ויפה

כשבני הזוג מתחילים את חייהם יחד, פעמים רבות הם עדיין רגילים לחסות תחת כנפי ההורים, גם אם הם התחילו בחיי עצמאות כלכלית ברמה כזאת או אחרת, כשהם מתחתנים הם עושים עליית מדרגה והעול הכלכלי של לכלכל שני אנשים ובהמשך גם יותר נופל עליהם. כשניגשים לרכישה של מוצרים לבית הם לפתע מגלים שטווח המחירים להם הורגלו מחנויות האוכל והבגדים הוא נמוך בהרבה מאשר טווח המחירים של המוצרים כשניגשים לרכוש מכשיר חשמלי גדול לבית או רהיטים. אמנם זוגות צעירים שזה עתה התחילו את חייהם פעמים רבות גרים עדיין בשכירות ואין להם עניין להשקיע אלפי שקלים ברהיטים ומוצרי חשמל שספק גדול אם יתאימו לדירת החלומות העתידית.

חנויות ריהוט במחיר שפוי

כאשר בני הזוג ניגשים לרכישה של ריהוט לבית עבור ביתם הטרי, הם עלולים לדלג בין חנויות ולא למצוא משהו משביע רצון עבור הטעם האישי שלהם, שגם עומד בטווח המחירים שבו ציפו לרכוש את הריהוט. אמנם, לאחרונה נפוץ פתרון בצורת חנויות של ריהוט לצעירים בהם הם יכולים לרכוש רהיטים במחיר שפוי, שמצד אחד יקלע לטעמם, ומצד השני לא יקרע להם את הכיס. בחנויות כאלה לעיתים מגיעות גם משפחות לא צעירות שהפרוטה לא מצויה בכיסם משום שהם יודעים ששם יוכלו לחדש את הבית ולרכוש ריהוט איכותי במחיר זול שמתאים למצבם הכלכלי.

ריהוט לצעירים – האם מדובר בריהוט לא איכותי?

כדי להוזיל את מחירי הריהוט בחנויות אלו, לא מתפשרים על איכות החומרים ועמידותם, כאשר זוגות צעירים רוכשים ריהוט גם אם הוא לא מיועד עבור עשרות שנים, בכל זאת מצופה מרמה מסוימת של עמידות ואיכות של הרהיטים, ולכן הפשרה הנעשית על מנת להוזיל את המחירים היא לא על חשבון איכות הרהיטים אלא הוזלות שעושה החנות בשרשרת האספקה, או אפילו לוקחת על עצמה רווח קטן יותר כדי לפנות לקהל הצעיר, כאשר החנות יודעת שרק מחירים הוגנים ושפויים ימשכו את הקהל הזה. ולכן אין ספק שאם אתם זוג צעיר המעוניין לרכוש רהיטים לבית במחיר שפוי חנויות כאלה יתאימו עבור הצרכים שלכם.

 

×

עגלת קניות