You are currently viewing טיפים לבחירת כסאות בר ביתיים

טיפים לבחירת כסאות בר ביתיים

כסאות בר יכולים להשתלב בפינת האוכל אם יש בסמוך לה מזנון מוגבה המיועד לישיבה כמו בבר. בבתים רבים נהוג להתקין מזנון קבע שכזה בין המטבח לבין פינת האוכל או להסדיר אי למטבח בתוך המטבח ושם למקם כמה כסאות בר, אופציה נוספת שימושית היא כיסאות למרפסת. מעוניינים לדעת כיצד לגבש את עיצובם של כסאות אלו? במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת לליטוש העיצוב הביתי בכיוון הרצוי עבורכם.

אז מהם הטיפים לבחירת כסאות בר?

טיפ מס’ 1: זכרו כי כסאות בר הם חלק ממשפחת הכסאות הביתיים. בחרו אותם בהתאם

המשמעות היא כי עליכם להתייחס לגוון ולמוטיבים צורניים בכסאות הבית ובמיוחד בכסאות שיהיו סמוכים לבר הביתי: כסאות לפינת האוכל. בחירה בכסאות דומים לאותם כסאו תיצור עיצוב ביתי מובחן שיספק אתכם בתוצאתו הסופית. כסאות בר ביתיים שצורתם וצבעם נראים כמו כסאות הסטנדרט שלכם בפינת האוכל ובמטבח יוצרים ברחבת הבר מראה קסום. מומלץ לשאוב השראה גם מאי המטבח או מהדלפק המוגבה כרכיבים עיצוביים. 

טיפ מס’ 2: טיפ לגיבוש מפרט מובנה רצוי לכסאות בר

ניתן לבחור כסאות בר עם ידיות או ללא ידיות. במידה ואתם נוהגים לסעוד ארוחות על כסאות ללא ידיות, מומלץ לבחור כסאות בר באופן דומה. אם אתם מורגלים בישיבה על כסאות שלצידן ידיות, מומלץ לבחור כסאות בר בהתאם. כאשר אתם בוחרים דגם עם ידיות, אתם תגלו כי ישנן כל מיני דרכים לעצב אותן כי יש המון דגמים של ידיות. אנו ממליצים להיעזר בהדמיית מחשב לבחירת הידיות של כסאות הבר שלכם. 

טיפ מס’ 3: טיפ לבחירת הרפידה של הכסא

ניתן לבחור כסא מחומר קשיח כדוגמת פלסטיק או עץ, או לבחור כיסא בר מבד או מעור. חשוב לבחור בגרסת הכיסא הנוחה לכם ביותר וגם לבחור בצבע שעל פי מה שאתם רואים משתלב הכי טוב במרחב אי המטבח או הבר הביתי שלכם. מאד חשוב לבחור צבע נכון לרפידה על מנת שהתוצאה הסופית תהיה כיסא שיש לו קשר דקורטיבי למרחב בו הוא נמצא ועל כן ניתן יהיה להטמיע כמה עותקים ממנו תוך שמירה על סוג העיצוב הקיים בחדר. מומלץ לבחור את עיצוב הרפידה בה אתם מתמקדים באמצעות קטלוג תואם בהדמיית מחשב של חנות רהיטים.

×

עגלת קניות