You are currently viewing מיטה זוגית – כך תבחרו נכון
Vietnamese young woman making bed in hotel room

מיטה זוגית – כך תבחרו נכון

מיטה זוגית – לבחור נכון לישון בנוח

החדר אולי הכי חשוב בבית הוא חדר השינה, את חדר השינה כולם אוהבים, שהרי כולם (כמעט) אוהבים לנוח, וקצת פחות לעבוד. כדי שחדר השינה יהיה שווה את הציפייה, נרצה שהוא יהיה מזמין ומפנק, או כמו שאומרים “כמו בבית מלון”. רבים שמים דגש על עיצוב הרהיטים בחדר השינה או הקירות, אך בעצם אחד הדברים היותר חשובים שמשפיעים על עיצוב החדר היא המיטה הזוגית.

כיצד לבחור את המיטה הזוגית המושלמת עבורכם?

כדי לבחור את המיטה מושלמת עבורכם נביא כמה טיפים חשובים:

  • מיטה זוגית כשמה כן היא מיועדת עבור שני בני הזוג, ולכן חשוב מאוד שאת הליך הבחירה והקנייה יעשו שני בני הזוג יחד כדי שלא יהיה מצב שהמיטה נוחה רק עבור אחד מבני הזוג.
  • חשוב למדוד את המידות האפשריות של מיטה זוגית שיכולה להיכנס בחדר השינה שלכם, בעוד שההבדל בין 160 ס”מ ל – 180 ס”מ נשמע לאוזנינו לא כל כך משמעותי, בפועל יכולה להיות לזה משמעות גדולה במהלך השימוש במיטה, וכן אחרי שמדדתם את השטח הפנוי למיטה תצטרכו להחליט האם לרכוש את הגודל המינימלי עבורכם כדי לשמור עוד מקום פנוי בחדר, או אם מדובר בחדר גדול תוכלו לבחור בגודל המקסימלי הרצוי. טווח הגדלים בשוק גדול במיוחד ונע ברוחב של 140 עד 180 ס”מ, ובאורך של כ – 190 עד 200 ס”מ.
  • החליטו האם אתם זקוקים לשטח אחסון נוסף, בתכנון עתידי כמעט תמיד תזדקקו לשטח נוסף של אחסון עבור דברים חדשים, אמנם אם יש לכם מקומות אחסון לא תזדקקו דווקא למיטה עם מקום אחסון, אך אם לא כדאי שתשקלו לרכוש מיטה עם ארגז נפתח שיכול להיות פתרון אחסון נוח ולא תופס מקום נוסף בחדר.

המזרן – המשפיע האמיתי על השינה שלכם

בסופו של דבר המטרה של המיטה היא עוד ריהוט לבית ותפקידה זה לא רק להיות פריט עיצובי בחדר השינה שלכם אלא נודעה עבורכם לשינה, וכדי לקבל את חווית השינה הטובה ביותר, תצטרכו להשקיע במזרן איכותי ונוח. גם פה מומלץ מאוד ששני בני הזוג יבואו לבחור את המזרן יחד על מנת שיכולו שניהם לשכב עליו ולנסות אותו בטרם הרכישה, אם כי בהרבה חנויות מאפשרים החזרה לאחר מספר לילות.

×

עגלת קניות