You are currently viewing כיצד לבחור נכון ארון בגדים

כיצד לבחור נכון ארון בגדים

מתכננים לקנות ארון בגדים חדש? מומלץ לעשות מחקר קטן לפני, על מנת לבצע את הרכישה המתאימה לכם. בנוסף מומלץ לתאם עלות מול התקציב שלכם ולבדוק אם הארון עומד בדרישותיכם. האם אתם רוצים ארון עם דלתות הזזה או אולי ארון סטנדרטי?
לכן, לפני שאנחנו קונים ארון, עלינו לקחת בחשבון את הדברים הבאים על מנת שנוכל להנות מארון הבגדים המתאים לנו ביותר.

איך לבחור ארון בגדים?

יש סוגים שונים ומגוונים של ארונות הזזה וכל סוג מותאם לצרכי הקונה ולחלל חדר השינה.
ארון בגדים יעיל ומאורגן היטב, הופך להיות לחלק מהותי מעיצוב חדר השינה, מייעל את חלל החדר, מאחסן בצורה מיטבית את תכולתו ומשפר את האסתטיקה בחדר.

1. מידות וגודל הארון
ארון הבגדים צריך להיות מותאם לחדר השינה ולכן יש לקחת בחשבון את חלל החדר ולבדוק אם הארון מתאים במידותיו (רוחב וגובה). גודל הארון צריך להתאים למקום המיועד בחדר השינה ולהתאים לשטח שהקצבתם. גודל הארון לא צריך להיות גדול מידי ואין צורך שיתפוס את כל המקום בחדר השינה אך גם לא קטן מידי עם שטח לא מנוצל.

2. דלתות
למספר הדלתות בארון יש חשיבות רבה והן חייבות להיות קלות לניהול.
חישבו לפני כמה דלתות אתם צריכים. ככל שיש יותר דלתות, הארון גדול יותר.
ארון עם דלתות הזזה שלא נפתחות החוצה (אפשר עם טריקה שקטה שעושה את העבודה), חוסכות לא מעט מקום ושילוב עם מראה הופך את הארון להרבה יותר אטרקטיבי.

3. סוג הארון
המינימום שצריך להיות בארון הוא מסילה שבה ניתן לתלות בגדים, חלל שבו ניתן לאחסן בגדים מקופלים ולפחות מגירה אחת. חשוב לקחת בחשבון את עומק הארון על מנת שיוכל לאחסן את כל הבגדים שאתם צריכים. האם תרצו לשלב עם אחסון למצעים ושמיכות?

המראה החיצוני של הארון הוא גורם שיש לקחת בחשבון מכיוון שהארון הוא אחד הרהיטים העיקריים המושכים את תשומת הלב בחדר השינה. ניתן לבחור את סוג הגימור בארונות כגון למינציה, פורניר, אקריליק, צבע, מראה וזכוכית צבעונית.

פנים הארון מכיל בדרך כלל מדפים, חלל תליה ומגירות. אפשר להוסיף מדפים בהתאם לצרכיכם ולא לשכוח לבדוק שחלל הארון מספיק לכל התכולה שלכם.

ארונות הזזה

4. החומר ממנו עשוי הארון
לוחות סיבית, MDF ודיקט הם החומרים הנפוצים ביותר בארונות בגדים. ישנם גם חומרים כמו למינציה, אקריליק וזכוכית צבעונית המשמשים בעיצוב ארון בגדים. בחרו את החומר המתאים לכם ביותר שיתאים להשתלב עם חדר השינה.
5. סגנון וצבע
כשקונים ארון בגדים מומלץ לבדוק אם הוא “תומך” באסתטיקה העיצובית שכבר יש לכם בחדר. אם אתם לא בטוחים איזה צבע ארון יתאים לחדר שלכם, הפנו את תשומת לבכם לצבעים ולחומרים הקיימים בריהוט החדר, אלו ידריכו אתכם בקניית הארון המתאים.
6. מחיר
לפני קניית ארון בגדים, יש לזכור את התקציב שלכם. בחרו את האלטרנטיבה הטובה ביותר המתאימה לחזון חדר השינה שלכם, השתדלו לא לשבור את התקציב ולהנות מהקניה.

×

עגלת קניות