You are currently viewing למה חשוב שהמוביל גם ירכיב את המיטה?

למה חשוב שהמוביל גם ירכיב את המיטה?

למה חשוב שהמוביל גם ירכיב את המיטה?

 

הגיע הרגע שכל זוג מחכה לו, בחרתם דירה ביצעת בדק בית, וקיבלתם את ברכת המשפחה. כעת הגיע הרגע להתקדם ולקנות רהיטים לבית. רוב בני האדם מבלים זמן רב בבית שלהם, ובהתאם באופן טבעי רוצים שכל פרט ופרט בו יהיה מושלם. בעיקר מוקדשת תשומת לב רבה לבחירת רהיטים שיספקו גם נוחות וגם אסתטיות, וגם כשמדובר על מיטה, פריט שלכאורה משמש “רק” לשינה, יש משמעות גם לפן הוויזואלי. בהתאם רצוי לבצע כל פעולה שקשורה אליה באופן מקצועי – כולל הובלה כשנדרשת כזו.

הדגשים החשובים בהובלת מיטות

הדגש הראשון במסגרת הובלה של מיטות זוגיות הוא להפקיד את מלאכת הפירוק וההרכבה שלה בידיים מקצועיות. כדאי לזכור שכמעט תמיד יש צורך לבצע את הפעולות האלה כדי שהמיטה תעבור בכל הפתחים בדרך ליעד, בלי כמובן לפגוע במשקופים, בקירות ובעוד פריטים שנמצאים בדרך. בנוסף, גם אם הפירוק וההרכבה נראים פשוטים, הם לא באמת כאלה ומי שלא מיומן בכך עלול לגרום נזק למיטה. בפרט כך הדבר כשמדובר על מיטה שיש לה גם למשל מגירות ותאי אחסון, ועוד כדאי לזכור שבהיעדר ניסיון סדר הפעולות עלול להיות לא נכון, ברגים עלולים ללכת לאיבוד וכו’.

הדגש השני הוא עיטוף מוקפד ומלא של המיטה, ובמיוחד אם היא כוללת ריפוד שובה לב ונעים לעין (וכמובן גם לגוף). כשמקפידים לעטוף את המיטה עם ניילון נצמד, אפשר להיות בטוחים שהיא עצמה לא תיחבט תוך כדי הובלה ושהריפוד לא ייפגע.

דגש שלישי הוא רכב הובלות מתאים שמכיל את המיטה בלי שהיא תבלוט ממנו – גם כדי שהיא לא תינזק וגם כדי שההובלה תתבצע באופן בטיחותי. בהתאם חשוב לבצע הובלת מיטות אך ורק עם מובילים מקצועיים, והם גם המתאימים ביותר לפרק ולאחר מכן להרכיב את המיטה.

למה חשוב כל כך לשמור על המיטה?

הצורך לבצע הובלת מיטה עם מלוא תשומת הלב לכל הפרטים נובע מחשיבותו של רהיט זה. ליתר דיוק, הסיבה לכך היא ההשפעה של מצב המיטה על איכות השינה, כשלפעמים אפילו ראש מיטה שלא מחובר לגמרי למיטה עצמה עלול לקלקל את השינה – וכשהשינה לא אופטימלית, איכות החיים נפגעת.

דרך אחת שבה משפיעות המיטה והשינה על החיים שלנו היא דרך המערכת החיסונית. מחקרים רבים גילו שככל שאנחנו ישנים טוב יותר, ובהקשר זה דגש משמעותי הוא מספיק שעות שינה, כך המערכת החיסונית פועלת ביעילות רבה יותר ושומרת עלינו מפני חיידקים, וירוסים ושאר מזיקים.

כשמדובר על מיטה נוער, אסור בכלל להתפשר: עבור תינוקות, פעוטות וגם נערים ונערות שינה טובה היא תנאי הכרחי לגדילה נכונה. אגב, כדאי לדעת שהשלב השינה שמתאפיין בחלומות (בזכות העובדה שהוא עמוק במיוחד) הוא ארוך במיוחד אצל תינוקות – חצי מזמן השינה – והחוקרים מאמינים שהוא קשור להתפתחות הקוגניטיבית שלהם.

בנוסף שינה לא טובה מספיק מגדילה את הסיכון למחלות שונות ובפרט כאלה של הלב ושל כלי דם, ואילו שינה ערבה – כזו שאחריה קמים ערניים – תורמת לתפקוד מיטבי של המוח.

×

עגלת קניות