You are currently viewing איך תבחרו ספה נפתחת בצורה נכונה

איך תבחרו ספה נפתחת בצורה נכונה

הספה נמצאת במרכז הסלון שלנו, המקום שבו אנחנו מתרווחים, קוראים, אוכלים ושותים, מארחים משפחה וחברים, צופים בטלוויזיה ואפילו ישנים. לכן הגיוני שניקח את הזמן כדי להשקיע בספה שתחזיק מעמד שנים ותמלא אחר הציפיות שלנו.
איך עושים זאת? איך נצליח לבחור את הספה הטובה והמתאימה לנו ביותר?

1. הספה צריכה להתאים לצרכים שלנו ושל המשפחה
ישנם סוגים רבים ומגוונים של ספות: שני מושבים, שלושה מושבים, ספה נפתחת ועוד.
חשוב לזכור ולהבין לפני שאנחנו רוכשים ספה חדשה: בשביל מה אנחנו משתמשים בספה? האם בשביל לצפות בטלוויזיה? האם הסלון הוא מרכז להכנת שיעורי בית או מקום מפגש לשיחות עמוקות עם חברים? יש בעל חיים בבית? כל הגורמים וההרגלים היומיומיים הללו יעזרו לנו לקבוע את ההיבטים המרכזיים של הספה שלנו, לרבות גודלה ומספר המושבים שלה, הצבע והחומר.

2. ספה קונבנציונלית או ספה נפתחת?
ספת אירוח הנפתחת למיטה היא אפשרות אטרקטיבית לאירוח אורחים ללא צורך בחדר שינה ייעודי לאירוח. מדובר בפתרון נהדר החוסך לנו מקום, כסף, טרחה וכאב ראש.
ספה נפתחת בדרך כלל מוצקה יותר מספה רגילה ועם שילוב סוגי כריות רכות יכולה להעניק את האיזון הטוב והנוח ביותר. ספות נפתחות מודרניות נראות טוב בדיוק כמו ספות קונבנציונאליות, הן אופנתיות, אלגנטיות ומגיעות בכל הצורות, הצבעים והגדלים.

ספה נפתחת

ספה קונבנציונלית עשויה להיות בחירה טובה יותר במידה ואין מספיק מקום בבית.
כדאי לשקול את ההעדפות שלנו ואת דרישות השטח שלנו לפני שמחליטים בין ספה קונבנציונלית לספת נפתחת.

3. נוחות
אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת ספה חדשה היא הנוחות. למרבה המזל הנוחות קיימת גם בספות קונבנציונליות וגם בספות נפתחות.

4. סגנון ספה המותאם לחלל הבית
צריך לבחור סגנון שמתאים לחלל המגורים שלנו, צבע אהוב ומתאים לסביבה, חומר שמחזיק מעמד, ואחרי כל זה לבדוק שהספה נכנסת דרך דלת הכניסה.

5. מומלץ “להרגיש” את הספה לפני שרוכשים אותה.
לספה הממוצעת יש עומק מושב של לפחות 60 ס”מ, מה שנותן הרבה מרחב תמרון (אם יש לך רגליים ארוכות) ומאפשר להכניס אותן מתחת. יש ספות עם עומקי מושב שונים
וחשוב לנסות סגנונות שונים כדי להבטיח שנקבל תמיכה טובה לגב ותחושת נוחות מקסימלית.

6. איכות
זכרו שמה שיש בתוך ספה חשוב לא פחות ממה שנמצא מבחוץ. כשמדובר בגב הספה והמושב, כריות מלאות נוצות הן בעלות נוחות גבוהה בעוד שכריות עם מילוי קצף או סיבים עלולות להשתטח ולאבד את צורתן עם הזמן.
מומלץ להשקיע במסגרת איכותית (עץ מלא למשל) – החומר משובח ונשמר לאורך שנים.
7. סוג הריפוד
לבחירת בד הריפוד שלנו תהיה השפעה עצומה על החדר. חומרים טבעיים עלולים לדהות באור שמש חזק ולכן כדאי בד סינטטי אם הספה תהיה ליד חלון.
אם יש לך כלב או חתול, מומלץ לבחור בד שקל לנקות אותו.

 

×

עגלת קניות