You are currently viewing המדריך המלא לעיצוב פינות אוכל בבית

המדריך המלא לעיצוב פינות אוכל בבית

פינות האוכל הנן מהחדרים המעוצבים בבית הלקוח. השקעה בעיצוב פינות אוכל מספקת לבית שלכם חדר דקורטיבי במיוחד שישמש אתכם בארוחות היומיות ובכינון ישיבות מסוגים שונים. מעוניינים לדעת כיצד לעצב פינות אוכל בבתיכם? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע על כך. קריאה מהנה!

עיצוב שולחנות פינת האוכל

לשולחנות פינת האוכל מגוון מבנים שניתן להתבסס עליהם. ניתן לבחור שולחן עם רגליים אלכסון לצד שולחן אוכל מקרמיקה בעל מבנה מסורתי עם רגליים ישרות. ניתן לבחור שולחן שהרגליים והבסיס שלו שונים בצבע ובעיצוב לעומת שולחן בו הרכיבים הללו נובעים מאותו חומר ומאותה צביעה. מומלץ לבחור את השולחן בהיעזרכם בהדמיית מחשב, בה ניתן לאבחן בקלות את הדגם המתאים ביותר לחדר פינת האוכל שלכם. בבואכם לבחון סוגיה זו – קחו בחשבון את פריטי העיצוב הקבועים בחדר כגון שטיחים, וילונות, מזנונים ועוד. במידה וזהו הפריט הראשון בחר פינת האוכל, בחרו בהתאם לסוג העיצוב שאתם מייעדים לבית שלכם.

עיצוב כסאות פינת האוכל

כסאות פינת האוכל שונים זה מזה לא רק בעיצוב אלא גם בסוג הישיבה: על גוף קשיח מעץ או על ריפוד. הכסאות המרופדים ניתנים לבחירה בצבעים שונים וניתן לאפיין גם את סוג הגוון המדויק שמבקשים לבחור. בחלק מדגמי כסאות בר ניתן גם כן לשנות את הגוון על פי מה שמתאים לכם בפינת האוכל. כמו כן, ניתן לבחור עיצובים מגוונים לכסא גם מבחינה צורנית: מבנה חדשני, מסורתי, ועוד. מומלץ לעבוד עם הדמיית מחשב ולמצוא את אסופת הכסאות המתאימה ביותר לפינת האוכל. כשקונים שולחן פינת אוכל הוא מגיע עם כסאות ייעודיים, אך אם לטעמכם הם לא מתאימים ניתן לשנות אותם בהזמנה. בעשותכם כן, חשוב לעבוד בזהירות עם הדמיית המחשב ולמצוא את הדגם המתאים ביותר לעיצוב החדר המיועד.

יצירת סגנון עיצובי ברור

חשוב שגם בחירת השולחן וגם בחירת הכסאות יובילו לסגנון מוגדר וברור של עיצוב. לא פחות מסגנון העיצוב (מודרני לעומת מסורתי), הדבר תלוי גם בגודל החדר, שכן אם הוא גדול, מומלץ לבחור שולחנות וכסאות עבים שישפיעו בקלות על העיצוב שלו, כפי שאם החדר גדול יש לבחור שולחנות וכסאות דקים שלא יבלטו בו יתר על המידה אלא ישתלבו במידה הנאותה.

×

עגלת קניות