You are currently viewing עיצוב הבית לאחר שיפוץ מקיף

עיצוב הבית לאחר שיפוץ מקיף

אצל כמעט כל אחד ואחת מאיתנו מגיע הרגע שבו אנחנו מסתכלים על הדירה שלנו, ולא אוהבים את מה שאנחנו רואים. השנים השאירו חותם של ממש במקומות שונים, הדברים שפעם הלהיבו אותנו ונראו לנו מרהיבי עין התיישנו וכבר לא מחמיאים לחללים בבית, התשתיות גם הן כבר לא מתאימות לעומסים העכשוויים ובאופן כללי ברור לנו לחלוטין שנדרש שיפוץ כללי בדירה.

בשלב הזה בדרך כלל ישנה התלבטות. מצד אחד אמנם כאמור ברור לגמרי הצורך בשינוי, ומצד שני ישנם גם חששות. החשש לצאת לדרך נובע גם מהבלגן הצפוי, גם מההשקעה הכספית הנדרשת וגם מאי הוודאות. תכנון מדויק של עיצוב הבית אחרי השיפוץ עוזר גם לצמצם את פרק הזמן שבו השגרה מופרת וגם להבטיח מראה מושלם שיצדיק את ההשקעה.

חללים פתוחים

אחת המגמות הנפוצות ביותר בימינו היא חיבור בין המטבח לסלון. ההפרדה בין המרחב הקולינרי לבין המרחב שמשמש לבילוי ולאירוח הייתה מלכתחילה מלאכותית, ולכן במקרים רבים מאוד במסגרת שיפוץ מקיף לדירה, בין אם היא קטנה ובין אם גדולה, מיוצר רצף שמאפשר חלל גדול ומרשים במיוחד. לפעמים נחוץ עיצוב מיוחד כמו פנג שואי סלון על מנת ליצור את האווירה המושלמת.

במקרים אלה חשוב מאוד לבחור נכון את פינת האוכל שמהווה את החוליה המקשרת בין שני חלקי החלל. בדירות קטנות אפשר לשבץ פינת אוכל נפתחת לטובת חיסכון בשטח, ובכל מקרה מומלץ השימוש בגוונים בהירים (לבן, שמנת, עץ בהיר וכו’) כדי שמגמת הפתיחות תבוא לידי ביטוי גם בתחושות שמעורר הצבע של פינת האוכל.

מזרנים חדשים ומיטות מעוצבות

שיפוץ דירה קומפלט כולל הכל הוא הזדמנות מצוינת להחליף את המזרן. בהקשר זה כדאי לזכור שגם המזרנים האיכותיים ביותר נשחקים עם הזמן, וכתוצאה מכך איכות השינה נפגמת. התוצאה תהייה עייפות, כאבי גב וסיכון להיווצרות מצוקות בריאותיות נוספות שכן השינה היא פרק הזמן שבו הגוף יכול להתפנות לטפל בעצמו ולשקם נזקים – אבל לשם כך הוא זקוק לתמיכה בדמות מזרן משובח (ותנאים נוספים – למשל מומלץ לא להכניס את הסמארטפונים לחדרי השינה, ולהשתדל למזער את כמות האור).

כשמחליפים מזרן, כדאי לשקול גם את החלפת המיטה. הדגמים העכשוויים של המיטות הזוגיות, מיטות הנוער ומיטות הילדים תורמים גם לשינה טובה יותר וגם למראה מרשים במיוחד של חדרי השינה והילדים. אם המיטות הקיימות במצב סביר ומעלה, מומלץ לתרום אותן לעמותות או לנזקקים וכך לשמח אנשים נוספים ולהימנע מפגיעה מיותרת בסביבה.

מערכות ישיבה גדולות

שיפוץ כל הדירה פותח בפנינו מגוון רחב מאוד של אפשרויות, ובפרט את האופציה של שיבוץ מערכות ישיבה גדולות בסלון.

מערכת ישיבה רחבת מימדים מבטיחה לנו מקסימום נוחות גם כשכל בני המשפחה נמצאים ביחד בסלון וגם כשמתארחים אורחים. בעידן שבו מערכות מולטימדיה משוכללות מספקות לנו הזדמנויות לבילויים ביתיים מוצלחים מאוד, וכשכולנו מודעים לחשיבות זמן האיכות המשותף, התמורה של מערכת ישיבה מושקעת גבוהה והתוצאה תהיה חיים עם איכות אמיתית.

לחצו כאן על מנת לחזור לעמוד הראשי של האתר

×

עגלת קניות