You are currently viewing כמה עולה להוביל ספה?

כמה עולה להוביל ספה?

לא תמיד אנחנו מודעים לכך, אבל ספה היא רהיט שמשפיע במידה משמעותית על המראה של כל חלל ובפרט של הסלון שלנו. כשמדובר על מערכת ישיבה שלמה או ספת ר’ גדולת ממדים, זהו כמובן רהיט שקשה להתעלם ממנו, אבל גם לספות צנועות יותר מבחינת הגודל יש נוכחות בלתי מבוטלת – ותרומה רבה לאיכות החיים שלנו. בהתאם ההמלצה היא לא לחשוש מחידוש הסלון בעזרת ספה יפה, מה גם שכיום ישנן אפשרויות רבות שמוצעות במחירים אטרקטיביים וגם מחיר ההובלה של הספה אינו גבוה.

איך נקבע מחיר ההובלה של ספה?

כדי לדעת מהי העלות הצפויה של הובלת ספה, נלקחים בחשבון השיקולים הבאים:

* גודל הספה – באופן טבעי ככל שמדובר על ספה גדולה יותר, כך המחיר עולה. יחד עם זאת חשוב להדגיש שבמרבית המקרים גם הובלת ספות תלת מושביות ארוכות ורחבות תעלה בסופו של דבר עד 300 ש”ח. עוד כדאי לזכור בהקשר זה שהגודל הממוצע של הדירות נמצא במגמת עלייה, וספה קטנה מדי עלולה להיבלע בחלל וגם לא להיות נוחה מספיק לישיבה.

* מעלית – אם בבניין שלכם מותקנת מעלית והספה נכנסת לתוכה, תוכלו לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות במיוחד. בניינים ישנים עם חדרי מדרגות צרים וללא מעלית הופכים את ההובלה למעט מורכבת יותר, כך שהמחיר עשוי להתייקר בכ-100 ש”ח.

* גמישות מבחינת המועד – מי שמוכן להתגמש מבחינת המועד של ההובלה יכול לחסוך לא מעט כסף. למעשה כשהמובילים יכולים לשלב את השירות עבורכם עם הובלה נוספת, המחיר שיוצע לכם יהיה משתלם במיוחד.

* המרחק בין נקודת המוצא ליעד – כשאתם קונים ספה מחנות שממוקמת במרחק סביר מהבית שלכם, המובילים ידרשו בדרך כלל בין 180 ל-300 ש”ח. אם מצאתם ספה זולה באשקלון ואתם גרים בהרצליה, עלות ההובלה עלולה להיות גבוהה.

מתי יש צורך במנוף?

ישנם מצבים שבהם ספה גדולה במיוחד מחייבת שימוש במנוף כדי להעביר אותה ממקום אחד לאחר.

בפרט כך הדבר כשאי אפשר לפרק ולהרכיב את הספה מבלי להסתכן בנזק ממשי, כשהמעלית קטנה יחסית או כשהיעד הוא בניין ישן עם חדר מדרגות צר. חשוב לדעת שגם הובלת ספה עם מנוף אינה שירות יקר מדי, ובכל מקרה התועלת של אותו רהיט חדש ומרהיב עין גבוהה בהרבה מהעלות. חברה המתמחה בנושא הובלות קטנות במרכז יוכלו לענות על כל השאלות המקצועיות.

איך להוזיל את עלות ההובלה?

מעבר לכל הטיפים הנ”ל ובפרט המוכנות להתגמש לגבי מועד העברתה של הספה, מומלץ לבצע סקר שוק מקיף בין כמה וכמה מובילים.

חלק מהאנשים שקונים ספה חדשה מוותרים על השוואת מחירים לגבי ההובלה, משום שבכל מקרה מדובר בעלות יחסית נמוכה (הטווח ברוב המקרים הוא 180-350 ש”ח) ומתוך רצון לחסוך בזמן. הובלת ספה עם הובלות באביב מאפשרת לכם לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות ממספר אנשי מקצוע, כמובן בלי התחייבות, וכך בעצם לבצע את סקר השוק המשתלם ביעילות ובקלות.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות ספות זולות

×

עגלת קניות