You are currently viewing עיצוב סלונים בבתיכם – כך תעשו את זה נכון

עיצוב סלונים בבתיכם – כך תעשו את זה נכון

אחת המשימות החשובות בעיצוב הבית היא תכנון הסלון. כשמתכננים סלון – יש לקבוע מיקומים של רכיבים מרכזיים כגון רהיטים ומזנונים וכן לנסח פרטנית כיצד ייראה כל אחד מהם. יש לדאוג לכך שכל רכיב סלוני ייראה במיטבו וגם יתמזג עם יתר הסחורה על מנת שהתוצאה תהיה סלון מעוצב ובעל מראה הרמוני וייחודי. מעוניינים לדעת כיצד לתכנן את הסלונים שלכם? במאמר זה חברת הום דקור סיכמה עבורכם כמה פריטי מידע חשובים בנושא.

תכנון מיקומי הרהיטים בסלון

תכנון המיקומים של הצבת הרהיטים השונים יכול להתבצע במרוכז או עם רווח בין מערכת הישיבה לבין המזנונים. כאשר מתכננים סלון קטן, מקובל לשרטט מתווה עם רווח בין פתרונות הישיבה למזנונים, שכן אז – הראשונים נדחקים לפינת החדר, המזנונים בקצה השני ויש מעט ספייס שניתן להתנהל בתוכו. מדובר בניצול מרבי של המקום בסלון הקטן. כשהחדר גדול, לעומת זאת, ניתן להשקיע בחלק האחורי שלו על מנת להתקין תשתית מיזוג, חלונות בלגיים ומרפסות, כשהחלק המרכזי מאכלס גם את הרהיטים וגם את המזנונים.

עיצוב פרטני של רהיטי הסלון

עליכם להחליט האם אתם מעוניינים לעצב סלונים כפריים בעלי מראה-עץ או סלונים עכשוויים בעלי עיצוב מודרני המבוססים על ספות בצבע בהיר, מזנונים לבנים, וכד’. מאד מומלץ לבסס את עיצוב הסלון על עיצוב הבית הרצוי. אם התכנון הוא לגבש בית בעיצוב כפרי, מומלץ לתכנן באופן זה את הסלון, ולהיפך. כשאתם מנסחים עיצוב פרטנים לכל רהיט קחו בחשבון גם את נושא הפרספקטיבה: בחירת הרהיטים והמזנון קיר לסלון בהתאם לגודל החדר. במידה והחדר מאד גדול, מומלץ לבחור רהיטים ומזנונים עבים שיבלטו במרחב ובמידה והסלון קטן מומלץ לבחור רכיבים אלו במרקם דק על מנת שישתלבו במידה הנאותה ולא יבלטו בתוך החדר בצורה מגושמת.

שדרוג עיצוב הסלון על מנת שיתקבל מלוטש וייחודי

מומלץ לתכנן סלון המבוסס על 2 צבעים עיקריים, הראשוני הוא המרכזי והשני הוא הצבע של רכיבי הפרזול (משקופי המדפים, מסגרות הספות וכד’). למשל, סלון עם 2 גווני עץ או סלון לבן-חום או לבן-שחור. מומלץ לרכוש עבור הספות כיסויים שגם ישדרגו את העיצוב וגם ישמרו עליהן מאבק ולכלוך. מומלץ לבדוק עיצובים של רכיבים סלוניים בהדמיית מחשב של חנות רהיטים לפני שקונים.

 

×

עגלת קניות