You are currently viewing טיפים לבחירת מיטות זוגיות

טיפים לבחירת מיטות זוגיות

4 טיפים לבחירת מיטות זוגיות לחדר שלכם

בחירת מיטה זוגית מבטאת את עיצובו העיקרי של חדר השינה שלכם. זוהי מיטה גדולה, בעלת ממדים ממוצעים של 2.2×2 מטרים, וכאשר החדר קטן מספיק, היא עשויה לתפוס ממש את רוב השטח. לכן, מיטה כזו מאד חשוב לדעת כיצד בוחרים. במקבץ טיפים זה נספק לכם את כל המידע על בחירת מיטות זוגיות.

טיפ לעיצוב בסיס המיטה

על מנת לעצב את בסיס המיטה – חשוב לבוא עם תכנית עיצובית לגבי חדר השינה שלכם. בסיס המיטה עשוי להיות מעוצב בסגנון אותנטי עם תפירות עור ובד מפותחות או בסגנון מודרני חלק. ניתן לשלב בבסיס עץ מגולף אותנטי חשוף או להציג את הבדים והעורות בלבד. מאד חשוב לעבוד נכון ולבחור בדגם של המיטה אשר מבטא את מה שאתם מעוניינים לעצב בחדר.

טיפ לבחירת המזרון של בסיס המיטה

בחירת המזרון היא בחירה אורטופדית שקשורה אך ורק לנוחות שלכם. מזרונים למיטות יוקרה גם כך מתעטפים בכיסוי פוליאוריתן דוחה קרדית אבק וכתמים והאחרון מתעטף בסדינים. לכן, למראה המזרון אין חשיבות כמו רמת הנוחות שלו. עשו ניסוי ותהייה ונסו מזרונים מכל מיני סוגים מוויסקו ועד לטקס. עד למציאת הדגם האורתופדי המושלם עבורכם. חושבים אך לא בטוחים שהמזרון מתאים לכם? ודאו שאין אפקט ערסל (אתם לא שוקעים פנימה לתוך המיטה), ודאו שיש יציבות על המזרון ושהוא רך על אף חוסר שינוי בצורתו ובשקיעתו. אלו התחושות שלכם? סימן שהמזרון מתאים לכם מבחינה אורתופדית. 

טיפ להסדרת מוצרי התקנה לצד המיטה

לצד המיטה הזוגית  החדשה שבחרתם מומלץ להטמיע כל מיני מוצרים שיסייעו לכם להתארגן לשינה ולהתחיל את יומכם. לדוגמה, אפשר להתקין שידות שינה ליד כל צד של המיטה ועל גביהן מנורות לילה ניידות או כורסא מבד. מאד מומלץ להכין לא רק את המיטה אלא גם את התשתית הסמוכה בחדר השינה על מנת שתוכלו ליהנות מחוויית השינה ולהרגיש תמיכה מלאה של אביזרי החדר במהלכה. 

ודאו שבחרתם נכון ברמת הפרספקטיבה

הום דקור ממליצים במידה והחדר גדול לבחור בסיס מיטה, שידות ומנורות לילה בעלי עובי עבה שישתלב בחדר בקלות. במידה והחדר קטן מומלץ לבחור מוצרים דקים על מנת שלא יבלטו במרחב הקטן אלא ישתלבו כמו שצריך בחובו. בדרך זו אתם מבטיחים כי חדר השינה שלכם בדרך להיות אחד החדרים המהודרים והמעוצבים בבית.

×

עגלת קניות