You are currently viewing ארונות הזזה עם זכוכית

ארונות הזזה עם זכוכית

ארונות הזזה עם זכוכית – בדיוק השינוי שאתם צריכים עכשיו

אנחנו יודעים איך זה מרגיש. הרגע הזה שבו אתם מעיינים בקטלוג העיצוב ומרגישים איך האווירה שלכם משתנה בבית ועד כמה מתחשק לכם לשנות, לחדש ולשדרג כל חדר, ממש כמו שינוי תספורת או שופינג כיפי שלאחריהם אתם מרגישים שמשהו חדש מתחיל אצלכם עכשיו.

כמו שאתם אוהבים להתחדש ולהתרענן ברמה האישית, כשמדובר בשיפוץ וחידוש הבית ההתרגשות אפילו רבה יותר.

אין בית בלי ארונות, וכאשר הארונות הם לא רק רהיט לאחסון אלא רהיט המשמש גם כפונקציונלי וגם כרהיט עיצובי, ללא ספק אפשר לעשות עמו פלאים.

בין אם אלו ארונות לחדר השינה, לסלון או לחדר ארונות אפשר לשלב אותם עם ריהוט מודרני או כפרי ולהתאים את העיצוב שלהם ליתר הפריטים והצבעים בכל חדר או משרד.

עולם שלם של עיצוב ומעבר לו

לא מעט דיירים מבקשים להפוך חלל ספציפי או נישה ייעודית בסביבת המגורים שלהם לחדרי ארונות קלאסיים שכוללים בתוכם יתרונות רבים וגם פונקציונליות אחסון מקסימלית.

כשאתם בוחרים ארונות הזזה עם זכוכית או כל סוגי ארונות ההזזה לבית חשוב באמת להכיר את סוגי הארונות הקיימים בשטח בכדי להבין אלו ארונות יכולים להתאים לכם, מהם החומרים שכדאי להשתמש בהם, אלו סוגים של ארונות מתאימים לפתרונות האחסון שאתם זקוקים להם וכמובן מה הארון כולל בתוכו ברמה המודולרית.

הטכנולוגיה והחדשנות הגיעה כבר אל כל תחום אפשרי, ולכן, גם תחום הארונות קיבל את מנת חלקו הרלוונטית.

כשאנחנו מדברים על ארונות הזזה ללא שום ספק תוכלו ליהנות ממגוון של עיצובים ממגוון של חומרי גלם כאלו ואחרים החל מעץ מלא, זכוכית, שילוב של מתכת לעיצוב מודרני או שילוב עץ או רכיב דמוי עץ לעיצוב כפרי ומחמם.

כיום, ארונות הם כבר מזמן לא עוד רהיט, אלא אלמנט עיצובי ושימושי לכל בית שהופך כל חלל לחלל פונקציונלי מעוצב ומחבק, שנוח לסדר בו כמות אינסופית של פריטים או להציג פרטי אספנים יקרי ערך.

מהם חומרי הגלם מהם עשויים הארונות?

עיצוב הבית יכול להתפרש על מגוון אדיר של חומרי גלם בכל רהיט ובכל אלמנט עיצובי המתווסף אליו, לכן גם ארונות הזזה עם זכוכית יכולים להיות פשוטים ועשויים עץ בלבד, להיות יפים ומיוחדים ועשויים מספר חומרים או להיות מעוצבים באופן אישי עם הדפסים ספציפיים לפי טעמכם.

היתרונות הרבים בעיצוב ארונות הזזה עם זכוכית הם לא רק בעיצוב עצמו שמעניק אווירה נהדרת וחדשה לכל חדר או משרד, אלא גם בתחזוקה הפשוט שלו.

קל לנקות את הזכוכית ואת הארון עצמו על ידי שימוש בחומר ניקוי בסיסי וסמרטוט בלבד. לארונות טווח חיים ארוך ומעבר לכך הם לא מצריכם הרבה תחזוקה פרט להימנעות משימוש רב במים וניקוי אבק כל מספר ימים.

את הגימורים אפשר לבחור בהתאם לעיצובים האישיים או לשלב אותם בעיצובים קיימים. אפשרויות עיצוב פופולריות כיום מציעות ליצור מסגרות מעץ, פסים מאלומיניום או שילובי מתכת מעניינים.

מה חשוב לדעת בבחירת ארונות הזזה מזכוכית

הגבהה – שימו לב להגבהה. כשאתם חושבים על העמידות של הארון ברמת החוזק והסימטריה עם שאר הרהיטים. לדוגמא, כאשר הוא עומד על הרצפה מוטב שתבחרו בארונות שמוגבהים על מנת לשמור על היציבות של הארון.

הידיות של הארון – כשאתם בוחרים ארונות חשוב שהשיקול העיקרי שלכם יתמקד בנוחות, ורק לאחר מכן יש לחשוב על אלמנטים של אסתטיקה ועיצוב. לדוגמא, ישנם אלו המבקשים ידית בולטת, וישנם אלו המבקשים ידית מינימלית או שקועה. התייעצו עם אנשי המקצוע ותגלו בדיוק מה מתאים לכם גם ברמת הנוחות וגם ברמת העיצוב.

ארונות שקטים, כדי שיהיה נעים – אחד האלמנטים החשובים והנעימים שאתם יכולים להעניק לעצמכם הוא אלמנט של פתיחה וסגירה שקטים. מעבר לסגירה שקטה, ישנן גם מסילות נסתרות וסמויות המאפשרות גם נראות יפה ואסתטית וגם לא צוברות אבק ולכלוך.

ארונות הזזה עם זכוכית אם כך הם לא רק רהיט עיצובי, אלא מאפשרים גם חסכון במקום, ומספקים פתרונות אחסון איכותיים שמשאירים אותנו עם הרבה אור בחלל החדר, אווירה נעימה ושימוש איכותי.

 

×

עגלת קניות