You are currently viewing איך לתכנן נכון רכישת ריהוט ללובי של מגדלי מגורים?

איך לתכנן נכון רכישת ריהוט ללובי של מגדלי מגורים?

 

האמירה: “אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני”, לא יכולה להיות יותר נכונה והיא גם מאוד רלוונטית ללובי של בניין המגורים שלכם. קטן או גדול, מפואר או צנוע, הלובי מספק תמונת מצב לשאר הבניין, וכשהוא מוזנח, לא מטופח ורעוע, הוא אומר לכל הבאים בדיוק את מה שהם צריכים לדעת. לכן אם אתם מתגוררים בבניין מגורים או לחלופין, מנסים לשווק דירות בבניין שכזה, עליכם לדעת מה היתרונות של לובי מטופח, הן עבורכם והן עבור קונים פוטנציאלים. יותר מכך, עליכם לדאוג לטפח את הלובי בבניין ולרענן את החלל, ואין זמן טוב יותר לעשות זאת מעכשיו.

מהו התקציב שלכם?

השקעה בלובי הבניין כרוכה בהוצאות. היות ומדובר בחלל משותף ואינטרס של כלל הדיירים בלובי צריכה להיות משותפת לכלל הדיירים, מיותר לציין שעל כולם גם להסכים לכך. השלב הראשון הוא לתכנן תקציב, זאת כמובן לאחר שרוב הדיירים אשרו את התכנית. כמה אתם מוכנים להשקיע ברהיטים? מה אתם מעדיפים – אסתטיקה מינימלית או מקסימלית? מה השימוש המיועד ללובי? מה גודלו? האם יש הרבה ילדים בבניין? כל אלו ועוד הן שאלות שיהפכו את הגדרת התקציב ובחירת הריהוט למשימות פשוטות יותר. 

האופי של מגדל המגורים

אופיו של מגדל המגורים זו גם סוגיה עיקרית שמקבלת משמעות מרכזית בעת עיצוב הלובי. אם מדובר במגדל דירות יוקרה שיש בו שוער ומערכת אבטחה שפועלת 24/7, הרי שריהוט יוקרתי יוכל לעמוד על הפרק ולהוות בחירה טובה. אז אפשר להשקיע במערכת ישיבה איכותית ומרשימה עם ספות מפנקות. מנגד, אם מדובר בלובי של בניין דירות סטנדרטי ללא שמירה בכניסה, עליכם לשקול היטב אם אכן כדאי לשים שם רהיטים, קל וחומר רהיטים יוקרתיים, או רק להסתפק בעציצים, ספסלים, מראות ואביזרים משלימים.

חברת ניהול ועד בית היא הכתובת שלכם

מומחים לניהול ועד בית יוכלו לכוון אתכם ולעזור לכם להגיע להחלטות מושכלות. חברות ניהול שונות לוקחות על עצמן את ניהול הבניין והחללים המשותפים כאשר אף אחד מהדיירים אינו זמין לעשות זאת. הן דואגות לתחזוקה וטיפוח הלובי, ואם הדיירים אכן רוצים בכך, עוזרות להגיע לבחירה חכמה של ריהוט המתאים כמו כפפה ללובי של בניין מגורים במסגרת התקציב ובהתאם לאורח החיים שמתנהל בבניין עצמו. מומחים לניהול ועד בית יוכלו לכוון אתכם לחברות שעוסקות בתחום אחזקת בניינים על מנת לספק לכם בדיוק את הפתרונות שאתם מחפשים כדי לשפר את נראות הבניין וליצור את הרושם הראשוני הרצוי. 

 

×

עגלת קניות