You are currently viewing איך לבחור פינות אוכל מושלמות לבית?

איך לבחור פינות אוכל מושלמות לבית?

איך לבחור פינות אוכל מושלמות לבית?

רובנו לא קונים פינות אוכל כל חצי שנה, לכן לא תמיד פשוט להחליט מהי פינת האוכל האיכותית, הפונקציונלית והיפה ביותר שתתאים לחדר הרצוי במשך מינימום של חמש שנים. מסיבה זו, כדאי ואף מומלץ לבחור פינות אוכל בסבלנות, ולבחון מספר פינות אוכל לפני בחירת האחת המושלמת.

 

קודם כל מידות

אל תתאהבו בשום פינת אוכל לפני שאתם מבינים עם עצמכם מהו גודל פינות אוכל המתאים ביותר עבורכם. מצאו את הזמן למדוד את החלל שבו אתם מעוניינים למקם את פינת האוכל, בכדי להבטיח שהפינה תתאים בחדר יחד עם הכיסאות ללא קושי. מדדו את האורך והרוחב של כל האזור, וזכרו שהשאיפה היא לאתר פינות אוכל שיהיה ניתן למקם בחלל ועדיין לשמור על רווח נעים, כך שיהיה כיף לקום מהכיסא וליהנות מארוחות ללא צפיפות.

אם החדר שאתם מעוניינים למקם בו פינות אוכל הוא קטן יחסית, שקלו להשתמש בעיצוב מתקפל כלומר, פינות אוכל מתקפלות שראשיתן בשולחן אירוח קטן ויכולות להפוך לגדולות יותר תוך שניות, בהתאם לכמות האורחים.

 

בוחרים את הצורה

מאחר וקיימות פינות אוכל עגולות, מרובעות, מלבניות ואפילו משושות, כדאי ואף מומלץ לשקול מהי הצורה האהובה עליכם.

זהו לא מדע מדויק, אך החוקים לבחירת הצורה הטובה ביותר עבורכם הם:

  • צורה מרובעת או מעגלית מתאימה לחדרים מרובעים
  • אבל נראים מוזר בחללים עגולים או מלבניים
  • שולחנות מלבניים הם מצוינים בחדרים עגולים
  • אבל נראים מוזרים בחללים מרובעים

קחו את השיקולים הללו בחשבון בעודכם בוחרים את הצורה הנכונה ביותר עבורכם. נסו לדמיין פינות אוכל שונות בחלל מבעוד מועד, בכדי לבחון אם אלו אתם מרגישים בנוח.

 

בונים פינות אוכל לדוגמא

אם אתם כבר בוחנים מספר פינות אוכל כעת, אתם יכולים לנסות ולדמיין כיצד הם ירגישו בחלל שלכם מבעוד מועד. קחו את המידות של השולחנות ודמיינו שהעמדתם את השולחן הרלוונטי באמצע החדר. חברו אל השולחן הדמיוני כיסאות ונסו לדמיין אם השולחן אכן נראה טוב בהתאם לחדר ולסטייל הרצוי.

נסו להיות אקטיביים ולהתהלך מסביב לכיסאות בכדי לבחון אם החדר עדיין מרווח. שבו על כיסא ונסו לדמיין את עצמכם שותים כוס קפה או אוכלים משהו קטן בשולחן. האם אתם מרגישים שזה השולחן בשבילכם?

 

מגדירים את אופן השימוש

בעודכם יושבים מול השולחן הדמיוני שלכם, נסו לחשוב עם עצמכם מה יהיו המטרות העיקריות של פינת האוכל שלכם? האם פינות האוכל נועדו רק לארוחות חגיגיות או לכל ערב? בהתאם לכך, תוכלו לבחור פינת אוכל שהיא גם גדולה מספיק וגם מספקת את המטרות הרצויות בכל יום בשנה.

 

בוחרים את הצבע

הצבע הוא בדרך כלל החלק החשוב ביותר בעת בחירה של רהיט לעיצוב הבית ופינות אוכל אינן שונות. עם זאת, חשוב לזכור שלרוב פינות אוכל נשארות עמנו שנים רבות, ולכן כדאי שיהיו בצבעים שהם יחסית סולידיים ויכולים להשתלב ביעילות עם מגוון של פריטים ועיצובים משתנים.

צבעים מעולים לפינות אוכל הם שחור, אפור, חום, לבן או אדמדם, שתמיד יהיו באופנה. הצבעים הללו יתאימו לכל טרנד עיצובי שתרצו להחדיר לבית עם שינוי העונה, ויחמיאו ליתר הפריטים בחדר.

אם יש לכם ילדים בבית, מומלץ להימנע מבחירה של פינות אוכל לבנות, שכן הן עשויות להתלכלך לעיתים תכופות ובעקבות זאת גם להיהרס מהר יותר.

 

אל תשכחו את הבסיס

הרבה אנשים מעדיפים להתמקד במשטח השולחן ושוכחים את רגלי השולחן. אמנם רבים מאמינים כי מדובר בבחירה אסתטית בלבד, אך חשוב לזכור שרגלי השולחן הן אלו שמחזיקות אותו עמיד ויציב, לכן חשוב שיהיו חזקות ואיכותיות.

בנוסף, אם אתם מתכננים למצות את מיטב המיקום של השולחן עם הרבה כיסאות, כדאי לבחור בשולחן עם רגליים הנוטות כלפי פנים, בכדי למנוע מסועדים להתנגש ברגלי השולחן כל הזמן.

×

עגלת קניות