You are currently viewing איך בוחרים כורסה מושלמת לחדר או למשרד?

איך בוחרים כורסה מושלמת לחדר או למשרד?

בעידן המודרני, כולם שואפים להטמיע יצירתיות וייחודיות בבחירת הרהיטים שלהם, בכדי להציג את הטעם האישי שלהם מחד, ולהעניק לבית גוון עכשווי ואופנתי מאידך.

ועם זאת, כאשר בוחרים רהיטים מיוחדים במינם, לפעמים העיצוב הכולל של החלל הולך לאיבוד. כתוצאה מכך, החדר עשוי לקבל מראה מעט מבולגן או לא סימטרי בעין, שייפגע ביכולת ליהנות מהאקלקטיות שלו.

כורסאות מהוות פריט ריהוט שפעמים רבות נבחר עם סיום תהליך העיצוב של החדר או המשרד, לכן חשוב להשקיע מחשבה בבחירת כורסאות ש”הולכות יחד” עם יתר הריהוט, ועל ידי כך משלימות את החלל.

כורסאות סימטריות

הדרך הטובה ביותר לשלב כורסאות בחלל או משרד, במיוחד כאשר בוחרים את הכורסה עם סיום תהליך העיצוב, היא לבחור בכורסה שמאוד דומה במימדים שלה ליתר הרהיטים בחלל. בכדי לעשות זאת, מומלץ למדוד את הכורסה מראש ולוודא שהגובה והעומק של מושב הכורסה הוא פחות או יותר זהה לזה של יתר הרהיטים.

רהיטים סימטריים מעניקים לחדר מראה סימטרי, ומאפשרים ליושבים על כורסאות המתנה ליהנות מההרמוניה בחלל, ואף לנהל שיחות בנעימים עם אנשים לצידם.

אם אתם מתכננים למקם את הכורסה מול או ליד רהיט מסוים כמו שולחן, ספה או שולחן עבודה, נסו לשאול את עצמכם אם לאנשים שישבו על הכורסה יהיה נוח בחדר, והאם יצליחו לנהל שיחה בניחותא ממיקום הישיבה שלהם.

כורסא מושלמת לסלון

כורסאות דומות

אם מצאתם כורסה שתואמת ליתר הרהיטים בחלל מבחינת גובה ועומק, כבר עשיתם חצי מהדרך. כעת, חשוב לוודא שיש דמיון מסוים בינה לבין יתר הרהיטים בחדר או המשרד.

ריהוט שונה מדי, עשוי להעניק לחדר מראה מעיק ולא נעים, ואף לגרום לכורסה להיתפס כמיותרת.

בכדי לאתר כורסאות שמחמיאות ליתר הריהוט בסלון, חשוב שהכורסאות יחלקו לפחות שלוש איכויות חשובות יחד עם יתר הרהיטים:

צורה – לדוגמא, כורסאות המתנה עם קווים נקיים או צבעוניים, גב עגול או מרובע, בהתאם לצורניות של יתר הריהוט בחדר.
סטייל – כורסאות שתואמות לסגנון העיצוב הכולל של החלל, בין אם מודרני או קלאסי.
צבע – ההמלצה הרווחת היא לבחור כורסאות בצבעים שכבר קיימים בחדר, בכדי להטמיע אותה בעיצוב הכולל שלו באופן אורגני. באופן כללי, כדאי לשלב בכל חדר עד ל- 3 צבעים עיקריים, עם נגיעות של 2 צבעים נוספים.
בד – אם בחלל יש מספר ספות בצבעים וצורות שונות, אך הן כולן עשויות מאותו הבד, המרקם הייחודי שלו יסייע לאחד את הנראות שלהן בחדר בצורה מושלמת.
גובה משענת – משענת כורסאות המתנה היא חשובה ומסייעת לאזן את הנראות בין מספר ספות. כדאי לנסות ולבחור כורסאות עם משענת שדומה בצורתה וגובהה ליתר הספות בחדר.

מצאתם שלוש איכויות שתואמות בין הכורסה הנבחרת ליתר הריהוט בסלון או במשרד? מצוין! מצאתם את כורסאות מושלמות לשלב בחלל בטבעיות.

כורסאות נוחות

בסופו של יום, כורסאות נועדו להוות כיסא נוח במיוחד להירגע עליו לאחר יום עבודה ארוך או לחלופין, להנות ממנו תוך פגישה ארוכה או המתנה בתור ממושך.

התמקדות רק ביופי של כורסאות המתנה פוגעת באופי כלומר, בנוחות שלהן, ועלולה להפוך רכישה שנראית כמדויקת בתחילת הדרך למעיקה ומיותרת. לכן, חשוב לא רק להקפיד על הנראות של כורסאות אלא גם על הנוחות והפרקטיות שלהן.

בחירת כורסאות לבית ולמשרד היא פשוטה. מספר צעדים בלבד מאפשרים לבחור כורסאות המתנה נוחות בסטייל ייחודי, שגם מחמיאות ליתר פריטי הריהוט בחלל. הקפידו לבחור בריהוט סימטרי, שחולק דמיון עם יתר הרהיטים בחדר, בכדי להפוך כל כורסה מ”עוד פריט בחלל” למושב הנחשק ביותר בחדר.

×

עגלת קניות