You are currently viewing שאלות ותשובות על אפיון שולחן סלון ביתי

שאלות ותשובות על אפיון שולחן סלון ביתי

אחד הרהיטים המרכזיים והחשובים ביותר לעיצוב הבית הוא שולחן, על מנת לקבל סלון מעוצב. שולחן זה הוא אחד הפריטים הדקורטיביים והמהודרים ביותר בבית ולכן מאד מומלץ לבחור אותו ביסודיות. במאמר זה תוכלו לקבל מידע מפורט על אופן בחירתו באמצעות מענה על מקבל שאלות ותשובות אינפורמטיבי שימושי. חברת הום דקור עשתה עבורכם מקבץ על כל התחומים בבחירת השולחן: חומרי ייצור, עיצוב ותחזוקה.

כיצד מומלץ לבחור שולחן סלון?

במידה והבית חדש וזהו הפריט הראשון שאתם מכניסים אליו, יש לבחור בהתאם לחזון העיצובי שלכם. במידה ואתם מייעדים את הבית להיות מעוצב בסגנון מודרני יש לבחור שולחן סלון שנראה בעל עיצוב עכשווי, עם רגליים מתכתיות ובסיס בעל עיצוב דינאמי (צבע בהיר ומרקם חלק). במידה ואתם מייעדים את השולחן להיות בבית בעל עיצוב עתיק אותנטי מומלץ לבחור שולחן סלון במבנה קלאסי, עם פיתוחים ודקורציות של פעם. מומלץ כי שולחן זה יהיה בצבע כהה דמוי עץ על מנת להגדיל את הקשר למוטיב אותנטי זה.

האם ישנה חשיבות אם הסלון קטן או גדול מעבר ללקיחת מידות-שטח?

ישנה גם חשיבות של פרספקטיבה, בהחלט. אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שולחן סלון שמתאים למידות החדר אשר ייראה גדול מדי או קטן מדי ברמה הוויזואלית. כדי להימנע מכך ולבחור בדיוק את מה שמתאים לסלון שלכם, יש להשוות את גודל השטח שלו עם עובי המוצר שאתם מכניסים אליו. אם השולחן דק הוא צפוי מראש להתאים רק לחדר קטן, ואם הוא עבה, הוא צפוי להתאים רק לחדר גדול. יש משמעות לעובי המוצרים והיא מידת יכולתם להשפיע על העיצוב בחדר. ברור שאם החדר גדול הוא צריך רכיבים בולטים ועבים כי רכיבים אחרים לא ישפיעו על איך שהוא נראה, כמו שבחדר קטן יש להטמיע רק רכיבים דקים ולא בולטים על מנת שישתלבו שם ברמה הנדרשת ולא יבלטו בצורה מגושמת.

כיצד מומלץ לתחזק שולחן סלון שנבחר? 

במידה ובחרתם שולחן סלון זכוכית, ניתן להשאירו בבית כמות שהוא או לשים מפה שתגן עליו וכורסת בד ליד. בשולחנות עץ מומלץ לשים מפה. שילוב המפה על השולחן מוסיף המון גם לעיצוב הסלון ולכן מאד מומלץ לבחור גם אותה ביסודיות על מנת למצוא את המוצר שיתאים באמת לעיצוב הפנים בחדר.

 

×

עגלת קניות