You are currently viewing ריהוט לבית לאנשים מארחים

ריהוט לבית לאנשים מארחים

 

אוהבים לארח בבית? גם אנחנו ☺ בהום דקור אנו מתמחים בשיווק והפצה של ריהוט לבית ולגן. אנחנו בהום דקור יודעים ריהוט טוב מה הוא, בוחרים את הטוב ביותר ומייבאים ארצה ומשווקים אל כל הישראלים. אצלנו תוכלו למצוא רהיט לכל פינה בבית ובגן. כמי שהכי אוהבים לארח אספנו לכם כמה רהיטים שאנשים מארחים פשוט חייבים. 

ריהוט לבית למשפחות מארחות 

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים לארח אספנו לכם כמה פריטי ריהוט לבית שהם חובה למארחים 

סלונים נפתחים למיטה הם סופר חשובים

כיום אפשר לבחור ממגוון מערכות ישיבה פינתיות הנפתחות למיטת יחיד. חלקן גם כוללות גם ארגז מצעים או מיטה כפולה. באתר שלנו תוכלו גם למצוא מגוון ספות ארוח נפתחות למיטה

מארחים ממש חייבים אקסטרא כסאות בדירה

דאגו לייבא לארץ שלל כסאות אירוח והמתנה. כנסו לדף ובחרו מה נכון עבורכם. יש לנו פתרון סופר מיוחד כורסאות נפתחות למיטה. גם כורסא וגם מיטה. ממש חובה בפינה. 

פינת אוכל נפתחת 

אין כמו הרגשה שכולם יושבים סביב השולחן בחברותא. אצלנו בהום דקור יש מגוון רחב של ריהוט לבית הכולל פינות אוכל נפתחות וכסאות תואמות. למטבח יש לנו מגוון שולחנות אוכל בשלל סגנונות ועיצובים. 

הילדים והנכדים באים כל שבת שנייה 

פנו להם מדף משלהם בארון. חסר לכם מקום בארון?  באתר שלנו יש מגוון ארונות לבחור מהם – ארונות פתיחה או ארונות הזזה. 

גם ארון שירות למטבח תוכלו לרכוש בהום דקור. 

הום דקור היא יבואנית ומשווקת רהיטים לבית ולגן. הרהיטים שלנו נמכרים במאות חנויות ברחבי הארץ וחנויות אונליין ישראליות רבות. בחנות התצוגה בראשון לציון ובאתר שלנו תוכלו לרכוש ממגוון הרהיטים איכותיים שאנו מייבאים ארצה. יש לנו מגוון רחב של רהיטים לכל פינה וחדר בבית כמו מערכות ישיבה, ספות, סלונים, חדרי שינה, מגוון ארונות, כונניות, שידות, כורסאות, כסאות, מזנונים ושולחנות. אצלנו תוכלו לרכוש גם פינות אוכל, שולחנות כתיבה, וריהוט משרדי. צוות המתקינים המקצועי שלנו בהום דקור ידאג להתקין כל רהיט בצורה המקצועית והטובה ביותר. 

×

עגלת קניות