You are currently viewing כיסאות למרפסת – נוחות גם בחוץ

כיסאות למרפסת – נוחות גם בחוץ

כיסאות למרפסת תפנק את עצמך 

כיסאות למרפסת ישדרגו את החוויה הכללית – במאמר הזה נעסוק באילו כסאות הכי מומלץ לכם להתמקד בזמן חיפוש אחרי כיסא למרפסת.

על המרפסת ניתן לשבת, ולהנות מהצל ביום שמש חמה או להנות מיום סתיו מרענן, ולארח חברים ובני משפחה לארוחה מפנקת במרפסת. רבים גילו כי נעים יותר לערוך ארוחות במרפסת, מאשר בבית, משום שבמרפסת אוויר נעים ונקי, וגם יש יותר מרחב.

כמובן שעל מנת לשבת במרפסת בנוחות יש צורך לשבת על כיסאות איכותיים, ולכן יש צורך בכיסאות למרפסת, אז  במאמר זה נברר למה צריך אותם ואיזה סוגים קיימים?

למה צריך כיסאות למרפסת? 

נוחות– במקום לקנות מערכת ישיבה לא נוחה ויקרה, ניתן לקנות כיסאות יפים ומעוצבים נוחים.

חיסכון במקום– ניתן לרכוש כיסאות מתקפלים רבים, על מנת לאחסן שלא יתפוס הרבה מקום.

כיסאות הנאה– על מנת לשבת בנחת ורוגע על המרפסת, יש צורך בכיסאות נוחים איכותיים, המייצרים הנאה. 

מעוצבים– את הכיסאות ניתן להשיג במגוון רחב של עיצובים, המתאימים למרפסת שלכם. 

מגוון צבעים– ניתן לקנות כיסאות המתאימים לצבעי המרפסת ניתן להשיג במגוון צבעים.

אווירה מרעננת– על מנת ליצור עיצוב מיוחד למרפסת, ניתן לבחור כיסאות ייחודיים, המוסיפים אווירה מיוחדת למרפסת שלכם. 

הכיסאות יגרמו למרפסת שלכם להיות נוחה יותר לישיבה, ובה תוכלו לארח מספר רב של אנשים לישיבה נוחה סביב השולחן ללא צורך במחשבה רבה על מקום לאחסון הכיסאות. 

איזה סוגי כיסאות מתאימים למרפסת? 

  • כיסאות בר

כיסאות למרפסת מתאימים ליצירת אווירה קלילה ונעימה מומלץ לבחור צבעים המתאימה לצבעי המרפסת.

כיסאות בר אלו כיסאות גבוהות עם רגלי ניקל בצבע שחור, וכן ניתן גם להשיג אותם בצבע כחול. המשענת והמושב מרופדים מבד קטיפה איכותי ונעים. 

מחיר: 779 שקלים.

  • כיסאות בר דותן לבן, בעיצוב מודרני, עם מושב פלסטיק קשיח, כרית מרופדת, בעלי רגלי עץ מלא. מחיר: 719 שקלים.
  • כיסאות אוכל– כיסאות אוכל מרופדים ומעוצבים, שייחודם של כיסאות אלו שהם מרופדים בבד רחיץ, הניתן לנקות בקלות, ודוחה כתמים, כך שמתאים שגם ילדים קטנים. מחיר: 779 שקל.
  • זוג כיסאות לשימוש מגוון דגם דותן אדום– כיסאות הללו מתאימים בול למרפסת, משום שיש להם עיצוב צעיר, במגוון רחב של צבעים, למגוון שימושים. המושב עשוי פלסטיק קשיח ורגלי ניקל מחיר: 329 שקלים 

ניתן לראות כי קיימים מגוון רחב של כסאות אשר יכולים להתאים למגוון סגנונות ולמגוון עיצובים. וכל אחד יוכל לבחור את הסגנון האהוב עליו. 

גם אתם צריכים כיסאות למרפסת 

בכל בית יש מרפסת כזו שאפשר להנות מהצל שלה בימי הקיץ בעזרת וילון הצללה חשמלי, ובחורף שהיא תגן עליך מהגשם. אתה בטח אוהב לארח חברים ובני משפחה, אך בוודאי שעל מנת לארח אותם בצורה נוחה, אתה צריך ריהוט במרפסת. במידה ואינך יכול להשקיע כסף רב בריהוט ייעודי, אז חשוב מאד לדעת כי אפשר לרהט מרפסת בריהוט קליל, אשר גם ייתן תחושה נוחה, וגם לא יעלה יקר. כדאי לכם לדעת שיש מגוון רחב של כיסאות למרפסת, ותוכלו לבחור את הכיסא שמתאים בדיוק, אז בואו להכיר את שלל כיסאות למרפסת, הקיימים היום שישוו למרפסת שלכם מראה עכשווי. 

למה כדאי לרכוש כיסאות למרפסת? 

עיצוב יוקרתי– כיום רבים נהנים לשבת במרפסת, והיא משמשות כמקום הנאה וישיבה של כל המשפחה. בלון יש מערכת ישיבה מפנקת, אך גם במרפסת נרצה נוחות.

אירוח– אם אתם רוצים לארח ולא מעוניינים להשקיע הון במערכת יקרה למרפסת, אתם יכולים לקנות כיסאות יחסית פשוטים, שישמשו את האורחים לישיבה נוחה. 

אלו סוגים של כיסאות קיימים? 

  • כיסאות בר מרופדים– אלו כיסאות גבוהים, המרופדים בבד קטיפתי בצבע ירוק-טורקיז, וכן עם רגלי ניקל גבוהים בצבע שחור. 
  • כיסאות בר מודרניים– אלו כיסאות בר בעיצוב עכשווי יש בכיסאות מושב, העשוי פלסטיק קשיח עם רגלים גבוהות, וכן ניתן להשיג אותם בצבע שחור ולבן. 
  • כיסאות בר מיוחדים– הייחוד בכיסאות אלו, שהם מרופדים בבד רחיץ ויפה בד זה משרה אווירה יוקרתית, ורגלי הכיסאות עשויים מניקל בצבע שחור הכיסאות מגיעים בגוון אפור. כך שבמקום כיסא פשוט מקבלים מעין כורסא מבד מעוצב.
  • כיסאות למגוון שימושים– חשוב לדעת כי הכיסאות הללו נועדים למגוון רחב של שימושים לפינת אוכל, לאירוח, וכן הם יכולים להיערם אחד מעל השני, כך שהם לא תופסים מקום רב. הכיסאות מעוצבים בעיצוב מיוחד ומגיעים בצבע לבן ואדום. 
  • כיסאות לשימוש מגוון עם מושב מרופד– הייחודיות בכיסאות אלו לעומת הכיסאות הקודמים הם שהם נוחים יותר, ובכיסאות הללו המושב מרופד, ההופך אותם לנוחים ומיוחדים. 
  • כיסאות מעוצבים– כיסאות אלו מיוצרים מפלסטיק קשיח ומעוצבים בסגנון מודרני הם בעלי רגלי עץ מלא, ומתאימים לכל פינה בבית בין השאר למרפסת.

אם כך חשוב מאד לדעת כי לבחירת ריהוט למרפסת יש משמעות רבה חשוב להתייחס אל הריהוט  היפה בבית ולהתאימו אל העיצוב במרפסת. כמו כן חשוב מאד להתייחס אל העיצוב ואל המחיר אם תשכילו להבין את הנתונים האלו תוכלו למצוא את הכיסא  המתאים לכם. אם כך דרושה מחשבה רבה לבחירת כיסאות מתאימים למרפסת, שישתלבו עם עיצוב הבית.

כסאות למרפסת – למרפסת שלכם מגיע יותר

מעטים האנשים שלא רוצים מרפסת בבית. מרפסת היא התוספת המושלמת לבית – יציאה קלה מהחדר שלנו לפינה פרטית מצד אחד אך מצד שני זו פינה שנמצאת בחוץ ומאפשרת לנו לנשום אוויר צח. עם זאת, רבים לא משקיעים במרפסת כך שכמעט ולא נעשה בה שימוש ולדעתנו זה פשוט חבל. הסוד במרפסת שווה וכיפית שתמיד תרצו לשבת בה הוא לדאוג לריהוט שווה שיהפוך את השהות במרפסת לנוחה ויגרום לכם לא לרצות לעזוב אותה. באתר הום דקור תוכלו למצוא מגוון מערכות ישיבה כולל כיסאות למרפסת, ספות ושולחנות.

אז כיצד נבחר ריהוט למרפסת?

בכל זאת מדובר בהשקעה כספית כלשהי ולכן כדאי קצת להשקיע מחשבה בבחירת הריהוט ולא סתם לבחור את הדבר הראשון שאתם רואים. כדי לסייע לכם בבחירה ניתן לכם מספר טיפים שיכוונו אתכם.

קודם כל – קבעו תקציב

החדשות הטובות הן שיש רהיטי מרפסת בקשת מחירים רחבה. תוכלו לקנות רהיטים זולים יחסית או רהיטים יקרים יותר לפי מה שמתאים לכם. קביעת תקציב תמקד אתכם ותסייע לכם לדעת מה אתם מחפשים ומה אתם יכולים להרשות לעצמכם.

גודל המרפסת שלכם

בסופו של דבר רהיטים למרפסת נמצאים במרפסת ולכן חשוב לקחת בחשבון את גודל המרפסת לפני שעושים רכישה כלשהי. למשל, אם המרפסת קטנה במיוחד כנראה שלא יהיה לכם מקום לשלושה כיסאות, ספה דו מושבית ושולחן ותצטרכו קצת לחשוב מה אתם יכולים להכניס למרפסת. לעומת זאת, אם המרפסת שלכם גדולה תוכלו להתפנק ולקנות כמה שבא לכם.

מה אתם מתכונים לעשות במרפסת?

אם יש לכם מרפסת גדולה ואתם מסוג האנשים שאוהבים לארח אז מומלץ לקנות כמות גדולה יחסית של כיסאות, ספות ושולחן גדול. מרפסת היא מקום נהדר לאחר בו ורהיטים למרפסת היא השקעה קטנה בהשוואה למה שתקבלו.

תחזוקה

יש לבדוק מהי התחזוקה הנדרשת עבור רהיטי המרפסת שאתם קונים. רוב רהיטי המרפסת לא זקוקים לתחזוקה רבה וניתן לנקות אותם די בקלות, ובכל זאת זה דבר ששווה לבדוק.

אל תתפשרו על נוחות

בואו נודה באמת – אנחנו אוהבים לשבת במקום שנוח לנו. אם תקנו כיסאות למרפסת שאינם נוחים אתם פשוט לא תשבו שם, ובכל פעם שכן יצא לכם לשבת שם תזכרו מדוע זה לא קורה הרבה. קנו כיסאות נוחים לישיבה וספות מפנקות – אין שום סיבה שתתפשרו על נוחות.

אחסון

במידה ואין לכם מקום לאחסן את הריהוט בחורף חשוב לבחור ריהוט שעמיד לגשם ולתנאי מזג האוויר בחוץ.

הום דקור – ריהוט לבית שלך

×

עגלת קניות